Op Reis - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Ruud Rijkers - WaarBenJij.nu Op Reis - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Ruud Rijkers - WaarBenJij.nu

Op Reis

Blijf op de hoogte en volg Ruud

16 Juni 2014 | Verenigde Staten, Berkeley

16/6/14

Ik ben al halverwege mijn reis van een maand door de States. Na Portland, Vancouver BC, Seattle en Chicago ben ik nu beland in New Orleans. Het is dagelijks 32 graden en benauwd. Niet mijn favoriete weer, maar het went. Beter nog, ik denk van de opsomming aan bezochte steden in de laatste 2 weken is New Orleans zover mijn favoriet. Ik heb qua informatie over de bestemmingen op deze reis slecht tot niet voorbereid. Mijn tijd in Berkeley leek ineens zo plotseling voorbij. Het is echter geen probleem voor mijn Couchsurfing host Lionel, hij weet een hoop over de rijke cultuur en geschiedenis van zijn stad. New Orleans heeft een grote invloed vanuit West-Afrika, Frankrijk en de Caribiën. Ik ben hier pas anderhalve dag, maar ik zou hier zo naartoe verhuizen. De hitte creëert een ontspannen sfeer, waarin een praatje met een onbekende nooit verkeerd uitkomt.

Foto's: